Sidor

söndag, mars 17

Vi stänger in oss i rutor vi inte vågar gå ut från

Ca 72 timmar innan avgång fick jag vetskap om att biljetter kommer bytas till mitt namn.
Strövat runt bland fruktstånd, hjulat framför en polisbil, ätit massor av kyckling, fått provsmaka säkert tio olika glassar för att han bakom disken tyckte jag var söt, gått barfota längs kusten av medelhavet, gått på fötterna i varenda kvarter i Jerusalem, besökt den kända Klagomuren där jag lämna en önskan, böjt på kroppen ovan sand i både bikini och underkläder. Israel 2013.













2 kommentarer:

  1. Man blir riktigt glad av översta bilden :)

    SvaraRadera
  2. sv: Men åh, du anar inte vad glad jag blir. Vad kul att du tycker det.

    Verkar som en underbar resa! Skulle så gärna vilja åka till Israel någon dag.

    SvaraRadera