Sidor

lördag, oktober 8

Fina, fina Flipp

Idag påmindes jag om att jag gjorde helt rätt val när jag bestämde mig för Flippen, än en gång.
Är lite putt för att det inte var någon kamera idag, han var SÅ FIN.

Red barbacka idag igen, eftersom att det fortfarande känns i knäet. Senaste gångerna jag ridit har jag inte haft det tvådelade, så provade det idag.

Jag har lite svårt att sitta ner i hans trav när han inte arbetar korrekt, då det blir studsigare. Nu flög bakbenen bättre än de någonsin gjort, så det blev svårt att sitta still ändå. Under hela ridpasset, satt jag bara och log.

Något jag kände mig väldigt lycklig över, är att det går framåt i skänkelvikningarna. Innan har det vankas stjärnkikare, för att han inte orkar hålla formen. Idag var han nere och tuggade på bettet, i form, under hela skänkelvikningarna.
Blir så stolt över min gris (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar