Sidor

lördag, september 24

10 saker du inte visste om mig


- När jag var liten älskade jag att sitta och prata med våra grisar, kunde sitta i timmar på den stora stenen imitten av hagen.

- Jag är kass på att sy, men ändå valde jag syslöjd.

- Jag fick lära mig att man skulle rida utan nosgrimma, så jag red alltid utan fram till jag blev 10.

- Jag älskar att lyssna på låtar där texten har en stark innebörd.

- Jag är ganska altruismisk. Ibland för mycket.

- Har onödigt många komplex.

- Första gången jag tog in Flippen i stallet, var jag livrädd. Han var överallt och ingenstans, höll på att bli intryckt i väggen flera gånger.

- När jag var åtta åkte jag av varje gång min shettis sparka bakut, som han gjorde varje ridpass. Efter det var jag så arg att jag lärde mig sitta kvar, något jag har nytta av idag. 

- Mina fobier är sprutor och fåglar med stora näbbar, blev attackerad av en gås som liten.

- Jag hatar att prata om mig själv, lyssnar hellre på andra.
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar